دنیای اقتصاد: دیروز یکی از خبرگزاریهای نزدیک به یحیی گلمحمدی، از پیشنهاد دو باشگاه عراقی به این مربی ایرانی خبر داد. یحیی پس از پشت سر گذاشتن یک نیمفصل نهچندان موفق در فولاد خوزستان، آنجا صندلی خودش را در اختیار دستیار همیشگیاش یعنی حمید مطهری قرار داد و خودش خانهنشین شد. در این مدت هرازگاهی شایعه بازگشت او به نیمکت پرسپولیس مطرح میشد؛ به ویژه که با توجه به پیامدهای جنگ اخیر، احتمال ادامه کار با خارجیها کمتر شده است. حالا اما این رسانه از پیشنهاد کشور همسایه به گلمحمدی خبرمیدهد. در متن گزارش آمده است: «گلمحمدی بعد از جدایی از فولاد، تصمیم گرفت فعالیت فوتبالی نداشته باشد ولی احتمال دارد برای فصل آینده دوباره مربیگری را از سر بگیرد. سرمربی پیشین پرسپولیس در حال حاضر با دو پیشنهاد از لیگ عراق مواجه شده است. مسوولان دو باشگاه عراقی از طریق واسطهها، با ایجنت گلمحمدی تماس گرفته و خواهان مذاکره با این مربی شدهاند.»