شهباز شریف: تفاهم‌نامه ایران و آمریکا به توافقی بلند مدت تبدیل می‌شود

شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان اعلام کرد که تفاهم‌نامه امضاشده میان تهران و واشنگتن ظرف شصت روز آینده به یک توافق بلندمدت تبدیل خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.