ایرنا:
وزیر انرژی آمریکا ادعا کرد: اگر ایران خواستههای واشنگتن را برآورده نکند، آمریکا میتواند دوباره محاصره دریایی را اعمال کند و دولت ترامپ تضمین خواهد کرد که جهان بهطور کامل به انرژی دسترسی داشته باشد.
ایرنا:
وزیر انرژی آمریکا در اظهاراتی بدون اشاره به حمله و تجاوز مشترک آمریکا و رزیم صهیونیستی به ایران و اختلال در تنگه هرمز توسط کشورش، مدعی شد که تنگه هرمز حداکثر تا تابستان بازگشایی میشود.
نورنیوز:
وزیر انرژی آمریکا ضمن اشاره به توقف طرح «پروژه آزادی» در تنگه هرمز اذعان کرد ایران در این آبراه راهبردی «کارت مهمی» در اختیار دارد و میتواند مشکلاتی ایجاد کند.