خبر آنلاین:
مرعشی در واکنش به تفاهم ایران و آمریکا نوشت: امیدوارم این گام مهم، زمینهسازرفع تحریمها، بهبود شرایط اقتصادی و آرامش بیشتر برای مردم عزیز ایران باشد.
تسنیم:
رئیس مجلس در گفتگوی خبری اظهار داشت: وقتی منطق دشمن قدرت است باید او را ادب کرد ولی وقتی پای میز مذاکره میاید با باید بی اعتمادی با او صحبت کرد.
مهر:
رئیس تیم مذاکره کننده ایران در گفتگوی تلویزیونی گفت: در وسط جنگ، توییتی منتشر کردم و گفتم تنگه هرمز هرگز به شرایط قبل بازنخواهد گشت و امروز نیز همینگونه است.
دانشجو:
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اکثر متنهای اصلی را دیده ام، اما این متن بهتر از قبلیهاست و بند اول متن توافق خوب است اما بین آمریکا و ایران برابر است. در بند اول و دوم توافق نباید ایران و آمریکا برابر در نظر گرفته شوند.
جماران:
ترامپ اکنون میان «بد و بدتر» گیر افتاده است. آمریکا و اسرائیل جنگ را با هدف تغییر حکومت و تضعیف کامل ایران آغاز کردند، اما در عمل جمهوری اسلامی را رادیکالتر و منسجمتر کردند.
ایرنا:
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران با بیان اینکه آمریکاییها دنبال بهانهای میگردند که جنگ تمام شود، گفت: آنها باید بدانند که ایران نابود شدنی نیست، این استحکامی که نظام جمهوری اسلامی و در رأس آن سپاه دارد، مسئلهای نیست که از آن به سادگی عبور کنند.
ایرنا:
» سناتور پاکستانی در اظهاراتی با اشاره به اینکه اسلامآباد به تلاش خود برای دستیابی تهران و واشنگتن به یک توافق ادامه میدهد، تاکید کرد: مذاکرات ایران و آمریکا در مسیر درستی پیش میرود.
ایرنا:
وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد مقامهای پاکستانی امروز راهی تهران خواهند شد و امیدواریم که این امر به پیشرفت بیشتر روند دستیابی به توافق با جمهوری اسلامی ایران کمک کند.